Reklamace zavazadel

Letiště Pardubice je hrdé na fakt, že při odletech z našeho letiště zpravidla nedochází ke zpoždění doručení zavazadel. I přes veškerou snahu může při přepravě zavazadla dojít k jeho poškození, příadně k jeho nedoručení.

V případě jakéhokoliv problému kontaktuje bez prodlení po příletu přepážku Reklamace zavazadel, kterou najdete v příletové části odbavovací haly.

Zpoždění a ztráta zavazadel

Čím dříve nám problém ztraceného či zpožděného zavazadla nahlásíte, tím rychleji vám ho pomůžeme vyřešit. Proto je důležité, abyste v případě, že vaše zavazadla nepřiletěla s vámi, nás o tom informovali, dokud jste ještě na letišti. Připravte si zavazadlový lístek a útržek palubní vstupenky, sepíšeme s vámi protokol (PIR), který je nezbytný pro uplatnění reklamace u vašeho dopravce. Hledání zavazadla probíhá automaticky a status vyhledávání můžete sledovat zde.

Po nalezení jsou zavazadla doručena na adresu uvedenou v reportu PIR. Pokud vaše zavazadlo není do určité doby nalezeno, je prohlášeno za ztracené. Obvykle je to 21 dnů, ale tato doba se může lišit v závislosti na letecké společnosti.

Poškození zavazadel

I v tomto případě je důležité nahlásit poškození zavazadla, či poškození nebo částečnou ztrátu obsahu zavazadla ihned po příletu. Po předložení zavazadlového lístku a útržku palubní vstupenky s vámi sepíšeme protokol (DBR), na základě kterého následně uplatníte reklamaci přímo u vašeho dopravce.

 

Reklamace zavazadel:

Tel.: +420 460 002 872, +420 724 462 462
E-mail: