facebook 
CS
Letíte poprvé?
Zde je návod!

Každý z nás jednou letěl poprvé, sami jsme si to prožili. Chceme vám tak pomoci, aby jste nemuseli být nervózní a užili si váš let naplno!

Připravili jsme pro vás návod, kde naleznete, jak se chovat od příjezdu až po samotný odlet!

Zjistěte, co vás čeká při prvním letu a nic už vás nepřekvapí!

content t2
Letíte poprvé?
Zde je návod!

Každý z nás jednou letěl poprvé, sami jsme si to prožili. Chceme vám tak pomoci, aby jste nemuseli být nervózní a užili si váš let naplno!

Připravili jsme pro vás návod, kde naleznete, jak se chovat od příjezdu až po samotný odlet!

Zjistěte, co vás čeká při prvním letu a nic už vás nepřekvapí!

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.
Pražská 179
Popkovice
530 06 Pardubice

Tel.: +420 466 310 155 
Fax: +420 466 310 166 
E-mail: eba@airport-pardubice.cz 

Máte otázky?
Ptejte se!

Pokud se vám nechce volat nebo sepisovat
e-mail, máme pro vás připravené snadné řešení.

Vaše otázky, názory a připomínky nám můžete snadno odeslat pomocí formuláře, na který se probliknete z tlačítka níže. 

Odpovíme vám, jak jen to bude možné.

Reklamace zavazadel

Letiště Pardubice je hrdé na fakt, že při odletech z našeho letiště dochází ke zpoždění doručení zavazadel jen minimálně. I přes veškerou snahu zúčastněných složek se však může stát, že je vaše zavazadlo zpožděno či poškozeno.

V takovém případě kontaktuje bez prodlení po příletu přepážku Reklamace zavazadel, kterou najdete ve vestibulu příletové haly. Zazvoňte na zvonek a vyčkejte na příchod odpovědného zaměstnance. Uděláme vše co je v našich silách, abychom situaci napravili.

Zpoždění a ztráta zavazadel

Čím dříve nám problém ztraceného či zpožděného zavazadla nahlásíte, tím rychleji vám ho pomůžeme vyřešit. Proto je důležité, abyste v případě, že vaše zavazadla nepřiletěla s vámi, nás o tom informovali, pokud jste ještě na letišti. Připravte si zavazadlový lístek a útržek palubní vstupenky, sepíšeme s vámi protokol (PIR), který je nezbytný pro uplatnění reklamace u vašeho dopravce. Hledání zavazadla probíhá automaticky a status vyhledávání můžete sledovat zde.

Po nalezení jsou zavazadla doručena na adresu uvedenou v reportu PIR. Pokud vaše zavazadlo není do určité doby nalezeno, je prohlášeno za ztracené. Obvykle je to 21 dnů, ale tato doba se může lišit v závislosti na letecké společnosti.

Poškození zavazadel

I v tomto případě je důležité nahlásit poškození zavazadla, či poškození nebo částečnou ztrátu obsahu zavazadla ihned po příletu. Po předložení zavazadlového lístku a útržku palubní vstupenky s vámi sepíšeme protokol (PIR), na základě kterého následně uplatníte reklamaci přímo u vašeho dopravce.

Kontakt na reklamace zde

Mohlo by Vás zajímatZeptejte se!
Nejbližší odlet
LinkaDestinaceSpolečnostDatumČas pl.Čas sk.Stav
QS1980 Burgas TRAVEL SERVICE 17.8.2017 17:45 18:13 ODLETĚL
všechny odlety
Nejbližší přílet
LinkaDestinaceSpolečnostDatumČas pl.Čas sk.Stav
QS1981 Burgas TRAVEL SERVICE 17.8.2017 16:45 16:20 PŘISTÁL
všechny přílety