facebook
CS
Letíte poprvé?
Zde je návod!

Každý z nás jednou letěl poprvé, sami jsme si to prožili. Chceme vám tak pomoci, aby jste nemuseli být nervózní a užili si váš let naplno!

Připravili jsme pro vás návod, kde naleznete, jak se chovat od příjezdu až po samotný odlet!

Zjistěte, co vás čeká při prvním letu a nic už vás nepřekvapí!

content t2
Letíte poprvé?
Zde je návod!

Každý z nás jednou letěl poprvé, sami jsme si to prožili. Chceme vám tak pomoci, aby jste nemuseli být nervózní a užili si váš let naplno!

Připravili jsme pro vás návod, kde naleznete, jak se chovat od příjezdu až po samotný odlet!

Zjistěte, co vás čeká při prvním letu a nic už vás nepřekvapí!

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.
Pražská 179
Popkovice
530 06 Pardubice

Tel.: +420 466 310 150 
Fax: +420 466 310 166 
E-mail: eba@airport-pardubice.cz 

Máte otázky?
Ptejte se!

Pokud se vám nechce volat nebo sepisovat
e-mail, máme pro vás připravené snadné řešení.

Vaše otázky, názory a připomínky nám můžete snadno odeslat pomocí formuláře, na který se probliknete z tlačítka níže. 

Odpovíme vám, jak jen to bude možné.

Práva cestujících v letecké dopravě

Nařízením EP a Rady (ES) č. 261/2004 ze dne 11. února 2004, se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů a kterým se zrušuje nařízení (EHS) č. 295/91, stanovuje pravidla pro ochranu cestujících ve výše uvedených případech a to v pravidelné i nepravidelné letecké dopravě.

Co dělat, když byl let zrušen nebo má zpoždění

Byl váš let zrušen nebo má velké zpoždění? Byl vám odepřen nástup na palubu?

  1. Nejdříve kontaktujte leteckou společnost. Pokud se problém týká osob s omezenou pohyblivostí či schopností orientace, kontaktujte letiště.
  2. Stručně shrňte svou stížnost – nezapomeňte uvést časové údaje, číslo rezervace a jména osob, se kterými jste záležitost vyřizovali, a přiložte kopie veškerých souvisejících dokladů.
  3. Nezapomeňte si uschovat kopie všech dokumentů a ponechte druhé straně přiměřenou dobu na prošetření stížnosti.

V případě nespokojenosti s odpovědí přepravce můžete podat stížnost u některého z vnitrostátních subjektů odpovědných za prosazování práv cestujících. Stížnosti zasílejte pokud možno do země, kde k události došlo.

Detailní informace o právech cestujících v letecké dopravě naleznete na níže uvedených odkazech a letácích.

zrušili vám let vaše práva práva cestujících

Mohlo by Vás zajímatZeptejte se!
Nejbližší odlet
Právě od nás nikdo neodlétá.
Nejbližší přílet
Právě k nám nikdo nepřilétá.