facebook
CS
Letíte poprvé?
Zde je návod!

Každý z nás jednou letěl poprvé, sami jsme si to prožili. Chceme vám tak pomoci, aby jste nemuseli být nervózní a užili si váš let naplno!

Připravili jsme pro vás návod, kde naleznete, jak se chovat od příjezdu až po samotný odlet!

Zjistěte, co vás čeká při prvním letu a nic už vás nepřekvapí!

content t2
Letíte poprvé?
Zde je návod!

Každý z nás jednou letěl poprvé, sami jsme si to prožili. Chceme vám tak pomoci, aby jste nemuseli být nervózní a užili si váš let naplno!

Připravili jsme pro vás návod, kde naleznete, jak se chovat od příjezdu až po samotný odlet!

Zjistěte, co vás čeká při prvním letu a nic už vás nepřekvapí!

EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.
Pražská 179
Popkovice
530 06 Pardubice

Tel.: +420 466 310 150 
Fax: +420 466 310 166 
E-mail: eba@airport-pardubice.cz 

Máte otázky?
Ptejte se!

Pokud se vám nechce volat nebo sepisovat
e-mail, máme pro vás připravené snadné řešení.

Vaše otázky, názory a připomínky nám můžete snadno odeslat pomocí formuláře, na který se probliknete z tlačítka níže. 

Odpovíme vám, jak jen to bude možné.

Další dílčí zlepšení v procesu odbavení

1.3.2016

Celou novodobou historií pardubického letiště se jako červená nit táhne snaha místního personálu o maximální možné zlepšení prostředí pro cestující a posádky letadel. 

Další dílčí zlepšení v procesu odbavení

V podmínkách stávajícího terminálu má každá taková snaha pevné limity a bariéry, z nichž některé se podaří posunout až se stavbou nového terminálu. Přesto se dílčí zlepšení daří.

Jedním z příkladů je nedávné přemístění dispečerského pracoviště pro řízení odbavení z administrativní budovy do prostor tzv. technického zázemí – tedy do bezprostřední blízkosti odbavovací plochy. Provozní pracovníci letiště tak získali nejen příjemnější pracovní prostředí, ale zejména efektivnější možnost zasahovat do odbavovacích činností kolem letadla. Navíc, spolu s tímto pracovištěm, byla přemístěna do stejného prostoru také odpočinková místnost pro posádky letadel.

Tím se výrazně zkrátila doba potřebná na jejich přepravu k letadlu a zároveň se prodloužila doba, kterou posádka může věnovat přípravě na let. Prostorovou koncentrací řídícího pracoviště odbavení, leteckých posádek a dokonce i zaparkovaných letadel, se zefektivnila přípravná fáze odletu. Kompletace provozně letové dokumentace a koordinace nástupu cestujících - v závislosti na odbavení letadla - se staly pružnější a přesnější.

Pravda, každý cestující změnu na první pohled nezjistí, ale zdokonalení přehledu nad stavem odbavovacích činností, spolu s předpokládaným zlepšením „on time performance“ - tedy dodržení času odletu – potěší nejednoho leteckého turistu. A další změny k lepšímu, tentokrát v terminálu pro cestující, jsou těsně před realizací!

Nejbližší odlet
Právě od nás nikdo neodlétá.
Nejbližší přílet
Právě k nám nikdo nepřilétá.